Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Sarah - 20 maj 2011 23:46

ett kvällsinlägg skadar ju inte;)


Vi vandrar alla samma väg..?!

Eller hur var de... alla drar vi på varsin avstickare här o där..;)

Nu kör vi på de här iaf så får vi se sen1


Har suttit ikväll med lite skolarbete..

Hittat lite mer till vår demensavdelnig..

o med tanke på att de redan var asbra så lär de bli ännu bättre nu:)

Hoppas på ett bra betyg iaf..

Gruvar mig dock till tisdag då de blir prov av nå slag...

prov är inte min starka sida.. hoppas de går bra iaf!


Är hårt nöjd över mina slingor..:)

Ska bli lite bättre på bilder, men måste knäppa nya bara:)


ääh blir väl nå big bro avsnitt nu kanske..

men risken är väl att man somnar!:P


Xoxo/S

Av Sarah - 20 maj 2011 19:11

.. and I Love it! :)


Hej hopp!

Vilken härlig dag de ha varit idag:)

Solat i myst på hela dan o framförallt varit ledig:)

Avslutade eftermiddagen med att göra en massa ljusa slingor..

Me like, Tack Maggan:)


Lurar på en utgång imorrn..

Men undrar om min kära älskade vän skulle hänga på?!

Surrade om det tidigare i veckan... får se...:)


Nästa helg är de ju oxå dags för klassfest.. 10 jäävla år sen man sluta nian..

Sjukt vad tiden går...!


Nu ska jag fredagsmyysa med lilfrun min <3

O imorrn blire lite bus med Anna o lilla Elise:)


Xoxo /S

Ovido - Quiz & Flashcards