Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Sarah - 22 maj 2011 15:53

Alltså ibland räcker det inte bara med att prata o lova saker..

Utan man måste hålla de man säger..


Tillslut tröttnar man o går vidare..

O de känns inte alls långt borta nu...


Om de nu ligger nåt i de du sagt så är läge att visa det nu...

Är så less på att de bara är jag,jag o jag hela tiden..

Nu har JAG tröttnat på det...


Det kanske är dags att tänka efter...

O börja agera...

Av Sarah - 22 maj 2011 15:28

Full i fan de är jag de;)

Tjabbaa:)Surfar på m&m's iPad..and i like it:)

Gillar denna lilla sak som fan..

Skulle gärna ha en egen men håller mig till min gamla pc ja..

Kanske skulle ta o spara ihop till en ny.. Får si får si..:)


Fan vad jag yrar nu känner jag..

Hade en jävligt rolig kväll igår.. Med sprit inblandat..

Sara vart för jefla full;)

Haha vilken kväll..minnesluckor oxå.. Helt sjukt, o blev ändå tidigt..

HahaTack Jenita för gårdagen;) <3

Nu inväntas lite maxmat ..gott;)

Sen ska vi åka till mickans föräldrars stuga som dom nyligen köpt..

Mysa i solen lite:)Xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards