Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Sarah - 19 maj 2011 23:21

..sjukdom.. huua:/


Schoo alla happy fuckers;)

ahaha är så jävla trött...!


Först en halvjobbig dag på skolan med en Alzheimer sjuk kvinna som kom o föreläste, hon kom in i salen o jag kände igen henne direkt..

o hon kände igen mig..de visade sig vara min storebrors gamla lärare..

Hon var ändå "pigg" med tanke på att hon levt med sjukdomen, eller funktionshindret som hon ville kalla det, i 7 år..


Vi pratade lite efteråt o som hon är nu kan hon väl räkna ett par år till innan det lixom dalar utför helt o hållet.. huua..

Ingen rolig sjukdom o nu har man äntligen fattat den riktiga innebörden av den!

Så mina tankar går till alla därute som lever med detta funktionshinder som jag nu väljer att kalla det, det är iofs olika för alla..!


Tänker ju oxå på mina vänner o deras familj idag som suttit i tingsrätten,

jag håller tummarna att det går vägen o förbannar mig själv som missade att närvara för jag hade ju en jobbkväll tyvärr..!


Och på min käre väns mamma som åkt på en rejäl hjärnblödning..

Fattar inte.. varför sånt skit ska hända..

faan vad tragiskt det är.. tankar går till dennes familj!


Har oxå fått cred. för våran demensavdelning som vi skulle skapa..

så nu känns det lite mer som man kommit ikapp sig med allt..

nu ska sista uppgifterna in.. sen loov o förhoppningsvis en hel del jobb!


Nu ska Sara sova för imorrn ska hon göra massa ljusa slingor, wiie:)

Om inte jobb kommer emellan då..!


xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards