Alla inlägg den 16 september 2012

Av Sarah - 16 september 2012 17:18


Vem har sagt att Söndag e vilodag?!:P

Har slitit hela fm o halva em med o bära massa skit,

som de mesta enligt min mening kanske borde ha kastats på tippen..


Men men, nu har vi slitit lite, sen fick ja ju vila en halvtimma iaf, Älsk vilar lite till:)

Måste verkligen ta tag i o börja fixa här hemma, känns som jag bor i en flyttkartong just nu,

men jag ORKAR verkligen inte... har så mkt jag behöver göra, men inget blir av..

t.o.m körkortet står stilla just nu:/ Måste hitta energin nånstans...!!


Snart dags o fixa middagen, blir enkelt idag, Potatisbullar,bacon o vitkålssallad:)

Sen hem till Älsk ikväll tro jag,sova där inatt, upp o jobba imöra, 7-16:)

Eller så sover vi hemma här, vi får se, vi får se:)


Ska ta en promenad efter middagen, ska försöka få med mig bästa Mickan på Graven:)

Måste tända lite ljus osv. :) 

Är ju sånt härligt väder ute, så en promenad måste jag ta i vilket fall:)

                            

näe kanske ta tag i klädhögen på golvet...


Xoxo/S      




Ovido - Quiz & Flashcards