Alla inlägg den 4 september 2012

Av Sarah - 4 september 2012 23:19

Nästan fredagsmys ju;)


Mina 2 inskolningsdagar på skottsundsbacken är över o var 2 av dom härligaste dagarna, i jobbsammanhang, har visserligen haft många såna men trivdes som fisken i vattnet iaf:)

Hoppas på mer jobb där framöver:)
Men efter min födelsedag imorgon så väntar en vecka på centrum:)

Mys med hjärtat hela eftermiddagen o kvällen nu, lillfrun har varit lite tvär idag men ingen fara på taket;)
Hon är ju lite sjukis oxå så kan ju bero på de med,Lillskiten min:) <3
Lilla sover sen länge nu efter filmen Bratz, som verkar vara favoritfilmen just nu, den kan hon nog utan till snart så många ggr hon har sett den;)

Men nu ska vi vuxna snart se sista Liza Marklund filmen,
"En plats i solen" :)
För jävla bra filmer måste jag säga:)
Rekommenderar dom starkt:)

Sen måste jag fortsätta med
Arne Dahl-filmerna oxå:)

Näe nu ska jag fortsätta mysa,
O bara vara med hjärtat:)
Goder natten;)
Xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards