Alla inlägg den 2 september 2012

Av Sarah - 2 september 2012 21:57

September månad redan, fy faan va tiden går fort..

Hösten börjar kännas... o vips så är de vinter...

Fort gåre ju:P Snart fyller jag år oxå:)

Blev pizza till middag sen har vi legat i sängen o tittat på Lorax ikväll:)

Myspys:)

men ikväll fick hon lite hostmedicin innan bedtime, hoppas det hjälper lite iaf:)

Hon sover sen en timme tillbaka o än så länge så går de bra, så hoppas, hoppas!!

Nu ska resterande mysa vidare;)

Blir nog Liza Marklunds fjärde film, Den röda vargen,

Dom tidigare 3 ha vare bra så denna lär väl va de oxå, I hope:)

åhåå jag vet, bilder kommer... SNART;)

Bjuder på en gammal så länge;)


Xoxo/S


   



Av Sarah - 2 september 2012 17:03


Sådär, Sorry men har lixom inte haft tid o blogga något, har flyttat hela helgen o jobbat på de,

Inatt blev lillfrun sjukis,hes o ont i halsen o lät som en skällande hund typ..  Falsk krupp kanske?

Fick iaf instruktioner av sjukvårdsrådgivningen att åka upp inatt om de skulle behövas:)

Så det känns iaf bra att man vet att man kan åka upp om det skulle behövas:)

Hon är ju jättehes nu oxå men ändå vid gott humör, tur det iaf min lilla sjukis:) <3


Igår hade vi oxå babyshower för bästa Mickan:)

Hon fick massa fina saker o vi hade så mysigt o trevligt:)

Kommer lägga upp lite bilder i en bildbomb sen, men måste ha min egen dator först då:)



Jobbade bara halva dan idag för kände mig inge pigg alls tidigare,

har fått vila lite nu iaf så känns lite bättre:)

Hoppas bara inte jag åker på nåt, det vill jag verkligen inte!

För imorgon är de inskolning på ett nytt ställe som jag kommer jobba på så mycket jag bara får,

ska bli så spännande o pröva något nytt o få vara på boende istället för hemtjänst:)

Sen är man ju LAS:ad nu så hoppas jag får nå längre vikariat till o börja med,

för lär ju inte räkna med nån anställning på dirren;)


Har hänt massa saker senaste dagarna o kommer förmodligen inte skriva nå mer idag,

o inte heller senare, för allt kommer man inte ihåg, minnet e bra men kort!


Hej o hå nu ska jag ut o gå:)


Xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards