Alla inlägg den 6 september 2012

Av Sarah - 6 september 2012 19:35


Slänger upp lite bilder idag:)

Orkar inte skriva så mkt idag..

Mår väl inte såå bra idag... av nån anledning...!:/


 

Fick en liten blomma o ett kort av min älskade unge när jag vaknade:)

Mammas tjej:)

 

Tårtan som Älskling gjorde o goo va den:) 

MmmMummmaa!!:)

Tack Älskling:)

 



Fick sjukt fina rosor av Fina Bästa Mickan:)

Har tyvärr ingen vas så den står i, oxå en grej jag fick av mickan,

typ dekorationskulor i typ gele, så jävla fint om jag haft en fin vas:)

Fick oxå ett ljus som luktar sjukt gott, o jag som har dille på ljus just nu så de passade  finfint:)


 



 

Gotto blandat av Veronica, tröja av syster, stora vita ljuset i kupan av pappa,

o framför de står ljuset som luktar mumma:)

Blommorna av Mickan o den lilla blomman av Lillfrun plus kortet då:)


............


Älsk e trött o sover, jag e trött,men försöker hålla mig vaken så jag kan sova inatt...

Kan aldrig vara bra o sova så här mycket asså..

Kommer mer bilder nån dag, men just nu orkar ja inte.!


Tack snälla för igår:)



Ovido - Quiz & Flashcards