Alla inlägg den 8 november 2009

Av Sarah - 8 november 2009 19:40

Var ett tag sen jag skrev.. fy skäms:P


Har haft skolvecka...En jobbig sådan..

börjar min 5 veckor långa VFU (Verksamhets Förlagd Utbildning) imorrn..

blir nog bra,.. ja mena varför skulle de inte..;)

...men måste få rätsida på allt...

Har mkt i huvudet just nu...

Då har jag ju verkligen annat att tänka på...

Kanske är bra de oxå...



Jag vet inget just nu... Jag vet inte vad som händer?!

GE MIG ETT SVAR!

Trodde jag fick de igår... MEN...

slutade med Ytterligare ett löfte du brutit..

Varför ska du lova när du inte kan hålla det?!

Men kommer de annat i vägen... säg då till för faaan!


Har känt mig lite som ett frågetecken den sista tiden..

känner mig avtrubbad o blir inte alls klok på de här....



"Det Är Så Logiskt.. Alla Fattar Utom Du..."

Ovido - Quiz & Flashcards