Alla inlägg den 25 november 2009

Av Sarah - 25 november 2009 20:44

....fick jag iaf lite sovmorgon..med all rätt denna gång:P

Började 9.30 o slutade typ 17.30 fiick gå lite tidigare..:)

Haft utflykt idag sen avslutade jag me lite julpyssel.. eller terapi va de nog;)

Gick hem i spöregnet.. tur att jag fick låna en regnjacka iaf:)

Sprang på ica när jag kom hem sen va de bara o byta om till träningskläderna..

Sprang av mig lite grann.. sköönt som faan!:)


Evelina hade me sig Teddy från dagis idag..

Teddy är en Nalle som ni säkert förstår.. som barnen får ha varsin dag..

o så ska de skrivas o berättas om vad dom har haft för sig hela dagen/kvällen, som en liten dagbok då som följer me Teddy.:) Evelina var sååå Nööjd över det, Äntligen var det hennes tur.. som hon har längtat!:) Nu sover dom sött..<3

Om min kamera hade funkat hade ni fått en bild, meen den har nog sagt upp sig!

Evelina är dock hostig som tusan så hoppas det inte blir nå mer...Vill inte ha nå sjukdomar nu...!


Väntar fortfarande på ett samtal från min doktor.. Om hur de såg ut på röntgen!

Vill ha ett svar på de.. vill inte gå o ha ont hela dagarna,

även om vissa dagar känns liite bättre,

men inget denna vecka iaf, haft så ont!!=/


Nää nu äre Paradise Hotel.. :)

Sen hoppar jag i duschen o så blire SÖMN.. FÖRHOPPNINGSVIS!!


HEJ-SVEJS!


Ovido - Quiz & Flashcards