Alla inlägg den 23 november 2009

Av Sarah - 23 november 2009 22:46


... Har haft mitt första kvällsmöte på VFU'n, Matematik blev de..

passade utmärkt då jag ska göra uppgifter i matte då..Gick bra iaf..:)

Evelinan sover hos mormor sin då jag börjar tidigt imorrn o

hon inte orkar upp så tidigt:) Tröttfis på morgonen;)

Som en annan då.. men vet man att man måste upp så går de liite lättare..


Var ju på röntgen idag..

fick Jäävligt ont i handen efter o har haft tookont hela dan!:/

Är ju iofs van så.. fick inge svar därifrån iaf..

Dom sa att Min läkare skulle höra av sig när de va klart..

SNART HOPPAS JAG, Börjar bli jobbigt att ha ont konstant hela tiden:(

Är tröött nu.. men de e ja varje kväll..

ÄNDÅÅ kan man inte sova.. eller somna i vettigt tid...

Återigen så är de dom där tankarna, som slår en i ansiktet varje dag i princip,

som spökar.. grubblar mkt på kvällarna ibland...Spec. när man inte kan sova..!

Eller ÄR nog DÄRFÖR man inte kan sova som man ska....:/


Idiot..Du kan väl åtminstone svara...

Ett svar är jag väl ta mig faaen värd... o det vet jag att jag är,

Oj sorry... DU hade ju inge riktigt svar på de...

Måste nog göra mig själv en tjänst.. Koppla bort bara...!

MAN ELLER MUS?!?!


Nää orka... Kryper ner framför tv'n o FÖRSÖKER mig på lite sömn..

de behöver jag då jag ska upp supertididgt imorrn!


HEJ-SVEJS!


Ovido - Quiz & Flashcards