Alla inlägg den 28 november 2009

Av Sarah - 28 november 2009 08:43


Igår orkade jag verkligen inte blogga nåt... sry!:)

Hade iaf tidig dag igår o fick sluta 12.30.12.40 ca!

Åkte då till Mickan o skulle fixa till skatboet...

Färgade utväxten gick ju bra o så la vi i LJUSASKBLONDA slingor...

Dom där slingorna blev inte alls som jag tänkte mig...

eller alls färgen som visades på paketet.. men de är väl så..

..Det blir aldrig som man tänkt...

men ingen fara på taket... Ska lägga i en champagne-färg idag..

hoppas på att de inte blir nå tok me de:)

Slänger in bilder på hur slutresultatet blir om de inte blir alldeles fel;))


Skulle vilja åka in på birsta en sväng oxå...

För skulle vilja checka nya butiken som öppnat där...

Såg att dom hade en mössa som jag skulle kunna behöva.. ;)

Får se hur de blir me de..Just nu ligger vi bara o glor på barnkanalen...


Idag är de Linus dopdag!:)

Skulle ju dit men har en Dotter som hostar tokmkt o e snorig,,,

inge feber än iaf.. Hoppas det vänder o hon blir frisk utan att de blir värre!!

Grattis Linus på Dop-Dagen! Hoppas det blir en toppen dag för er alla!

Present får du en annan dag..!:))



Nää.. uppdaterar nåt ikväll om jag orkar:)


Ovido - Quiz & Flashcards