Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sarah - 12 november 2009 19:00

..Är grejer de;) Haha helt ologiskt va?!:P

Nää men längtar efter en kryssning nu... vill iväg på en liten dygnskryss nu.. eller dubbel;)

Hade så kul när vi åkte på dubbel för ca ett år sen. "kropparna i trim...";)


Måste berätta oxå..

att igår när jag kom till dagis för att hämta Lillfrun..

så fick jag ju höra att..

LillFrun Börjesson o hennes bästa kompis Rebecka hade lekt frisör

o att Evelina hade klippt Rebecka...

o när ja kom hem o titta så såg jag ju att även Evelina hade fått håret friserat..

Dom hade då friserat varandra... Härligt...NOT,

Evelina då som har toklåångt hår saknades de över en dm typ på sidan

men me hennes självfall så tänker man inte på de...

men på rebecka som har kortare hår kanske de syns mer..

har inte fått sett riktigt...

ska dit på kalas på lördag så får väl se då..

Man slipper ju betala frisören iaf om man ska se de så..haha;)

De är häärligt me barn <3;)


Snart är första veckan avklarad på VFU'n.. Har gått jättebra..

Verkligen en häärlig barngrupp jag har hamnat i:))

Veckan har flytit på o gått som sagt jättebra,

Trivs som bara den.. Men de gör jag ju så fort jag får jobba lite..

så egentligen så tror jag att jag ska ta o anmäla mig som vikarie på lite ställen:))

har lite uppgifter jag ska göra med en del barn oxå..

Matematik i utomhusmiljö, Barnintervju o två till uppg.

Dom ovan nämnda känns lättare..

o dom andra två känns TOOKJOBBIGA!:/

Ska försöka göra ett ryck.. sen får vi se;)


Mkt som händer runt omkring.. vet inte vad jag ska tycka eller känna..

väljer att försöka koppla bort de så gott de går..

Men de funkar ju inte heller i längden..

slutar ofta me att jag ligger o grubblar halva nätterna..

o sover shiiitdåligt...:/

Mkt annat oxå.. Mamma är dålig oxå o har legat inlagd sen i tisdags,

Nån infektion av nå slag i magen..Uscha:(

Lillsyster ha sove här me oss denna vecka, Evelina är hårt nöjd..:))

Nää förhoppningsvis så får Mammi komma hem imorrn..

Som sagt.. MKT NU!

  (En gammal Bild på Mammi o Evelinan <3)


Iaf..

Idag va tiderna 7.15-13.15

Åkte sen till mickan o surra lite o så..

knäppte lite kort som säkerligen kommer dyka upp här..

o på Mikaelan.bloggagratis.se :)

Imorrn så ska jag försöka göra lite ärenden om jag hinner vill säga..

Slutar 17.00 imorrn... Måste ut på birsta en sväng...

Hoppas jag hinner!!


Ska iväg på Ica en sväng snart..

Handla lite frulle då både

jag o Evelinan får lite sovmorgon imorrn,

Härligt,Mysigt:))

       

eve-me     michan o eve  


(Här lite bilder.. både gamla o lite nyare:))

Mest på LillaSis/LillMoster Angelica o Eve..

Men Även Mig o Mickan o Mammi/Mormor längre upp!)

Ovido - Quiz & Flashcards