Alla inlägg den 21 november 2009

Av Sarah - 21 november 2009 21:33


JAG VET!! Är VÄÄÄLDIGT DÅÅLIG på att uppdatera...

Jag lovar ska FÖRSÖKA bättra mig;)


VFU'n har flytit på bra, börjar på tredje veckan nu, de går fort när man har roligt:) Ska på röntgen me handleden på måndag så får lite sovmorgon då:)

Men sen ska de jobbas lite.. ska få gå som vikare nån dag oxå..wiiee, lite xtra pengar som rullar in då:))


Idag ha jag vare på birsta me Mikaelan o hennes Mamma Maud..

..hittade en shiat-schnyggt linne på Gina Tricot som jag ville ha...

men den dumma bruden i kassan,(alltid samma människa), va ju så jääävla noga o titta på leget o såg såklart att de hade gått ut.. men de har aldrig vare nå problem gällande de.. men den bruden är alltid likadan!!:/*MeNotLike*

Jag har dock vare lite lat me att skaffa mig ett nytt leg.. men vadå, man ser ju att de e jag.. de är väl viktigast eller?!?XD


Nååja, annars då...?! Same old, Same old...

Mkt tankar som sagt...

o ibland känns de som att de tar stopp där uppe bland alla tankar..

SERIEKROCK typ,men tur man har annat o tänka på..

Iaf nu under veckorna när man har VFU'n iaf...blir såklart annat då..

men så fort man kliver innanför dörren...

så finns dom där o slår en i ansiktet, försöker koppla bort.. lyckas ibland..

Upp o Ner, Ner o Upp....!

I'am trying, Why don't you?!

Tror jag har lyckats få nån att förstå idag hur de står till,(HOPPAS IAF),

o hoppas att denne försöker iaf... Det är nog de enda jag begär just nu...!

Så kanske några av mina tankar försvinner... 

Det täär ganska mkt...Trodde inte de, men de gör faktiskt de...


"Jag vill o DU vet de så väl, Men vad sitter det i ?, Vad är de som gör att du inte kan bestämma dig?! Vad gör dig osäker, för de är väl de du är ?!"


Ääääh.. för mkt nu... för mkt BABBEL DRAVEL nu...XD


Ska ta o bädda ner mig framför tv'n nu.. börjar bli trött..*GÄÄSP*

Lillfrun min <3.. Läär ju vakna tidigt imorrn då hon somnade tiidigt ikväll!

Men hoppas hon sover liite längre ändå;) Aldrig fel me Sovmorgon!;)

   

(LIllfrun i bilen på väg hem från Småland)

ÄLSKAR MITT LILLHJÄRTA!! <3 :D


Ska ta o lägga upp lite mer bilder.. men just nu ORKAR jag inte..XD


HEJ-SVEJS!!




Ovido - Quiz & Flashcards