Alla inlägg den 24 november 2009

Av Sarah - 24 november 2009 19:24

.....Sovmorgon tog jag idag!

...Vilken morgon, FY!!:)OJ OJ OJ!!

Börja såklart med att sova över då jag skulle börja kl 7 idag...

Slutade me att min LLU:are ringde vid halv nio o undra var jag var...

Förklarade lite snabbt att jag sovit över...höhö...

Ajja.. slänge på mig kläderna o drog iväg iaf..

hade samtal oxå idag, gick superbra:))


När jag slutade så gick jag ner oskulle ha samtal på Lillfruns förskola...

ÄVEN de gick bra.. !:)) Lillhjärta mitt e såå DUKTIG!:))

Så blev en kort dag ändå.. När vi kom hem sen så börja vi läsa lite böcker..

Sen kom mormorn som hade vare på sjukan idag...=/ Men de gick väl bra iaf!

Åkte en sväng på Ica, lagade mat o Nu har vi haft bolibompa på tv o massa annat..

Lillfrun somna precis nu:) Ska bära in henne i sängen sin.. sen så ska jag väl ändå försöka somna i tid ikväll.. o INTE sova över imorrn;)


Vill färga håret! Inte mörkt, men en mörkare blond typ.. ;))

Mickan?! Känner du dig frivillig?!;)


HEJ-SVEJS!



Ovido - Quiz & Flashcards