Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Lediga Söndag:)

Av Sarah - 22 november 2009 19:39


Mamman har vare på stan medan dottern ha vare hos Rebecka idag..

Stortjejen åkte vid 11.30 idag o kom hem 18.10 typ...

Träffade Sanna,Jenny o Lizette o Lilla Linus först på Barista o drack lite kaffe o sen kom Nathalie(Stortjejen Sannas) Drog en repa på stan o

Inhandladeen varmare vintermössa o vantar o en sjal(Lila, o Hello Kitty)

Vilken hit för lillfrun som älskar hello kitty o lila:) Blev även tights till henne..

Mamman inhandlade ett Linne åt sig själv.. som jag egentligen vill ha lite större då jag vill ha de lite löst.. men de blev inte så då de inte fanns storlekar kvar...

kanske ska byta den.. får se.. den sitter ju bra nu oxå men ändå:)


Innan jag drog mig hemåt träffade ja mickan o micke en sväng medan jag väntade på bussen:) Tänkte ju att jag skulle åka hem i tid ifall dottern skulle komma hem, men när jag satt på bussen så ringde dom ofråga ifall hon fick äta middag där oxå, så blev ju senare..fick liten egentid hemma...

Sköönt, men halvtråkigt:P När hon kom hem va hon SUUUUPERTRÖTT!

Hon va väl vaken en timme sen slockna hon direkt på soffan...

Mammas LillHjärta *älskar*:)

Trött Tjej De Där..<3

-----------------------------------------------------------------------


Fortsättning följer....

Återigen.... WHAT TO DO,WHAT TO SAY?!

Verkar som jag sagt för mkt?!

I den här situationen så är...

Det enda man funderar på är vad man har gjort eller inte har gjort?!.
Finns det något som gör en mer ledsen eller nedstämd än när någon ignorerar än.
Känner mig lite som ett frågetecken.

KAN ha gått lite långt igår, men känns bra att ha fått de sagt...!!

Jag menar, måste ju, behöver, få ett riktigt svar.. SNART!!

GAAAAH, Blir GAALEN, Nästintill FÖRBANNAD!!


Imorrn ska jag på röntgen...

Återkommer med de imorrn om jag får nå vettigt svar..

för jag antar att jag bara ska in dit o röntga?!

Vet faktiskt inte om jag får nå svar om vad som kan vara fel..

..men de återstår att se... :)


Nu kryper jag ner framför tv'n...

Inväntar Paradise Hotel, ställer alarmet o sen NATTA!!


HEJ-SVEJS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards