Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Myyspyys...:)

Av Sarah - 29 november 2009 17:51


Blev en bra kväll igår..:)

Evelina var hostig o snorig men fick ändå sova hos mormor..

Jag åkte ut på hockeyn me Mickan o Micke.. sen skulle dom iväg okäka middag o gå på bio så då skjutsa dom ut mig till Mr J..:)

Trodde de inte skulle bli nå, men kors i taket...;)

Hade en supertrevlig kväll igår...:)

Jag HOPPAS att de fortsätter... Har dock mina tvivel...tyvärr..

Men Motbevisa mig gärna så förvinner nog mina tvivel...

Får väl se.. blev me bjuden på julbord iaf... Håller han va han lovar?!

Den som lever får se....

Jag vill inte gå händelserna i förväg.. så jag låter bli..:)

--Ad omnia paratus--


--Dum spiro, spero -- "Så länge jag andas, hoppas jag"--


BTW...HårFärgen blev bra.. Är nöjd då de mesta av dom s.k Ljus askblonda slingorna försvann..eller dom va ju grå istället för asklond, men nu efter champagne-färgen blev de rätt bra..:)

men har inge kort tyvärr.. som sagt så har nog kameran sagt upp sig:P

Mickan knäppte några igår.. kanske kommer några där:)


Nää nu ska jag krypa ner framför tv'n sen somnar jag nog gott..:)


HEJ-SVEJS!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards