Alla inlägg den 3 december 2009

Av Sarah - 3 december 2009 22:00

ska man göra...?!

Några dagar sen.. meen jaa, orkar inte ibland bara:))


Har haft samtal på min vfu nu.. 2 dagar i rad..

me rektorn igår o Samordnaren idag.. gick bra båda två..

fick kanske lite mer perspektiv på vissa saker idag,

när jag pratade me Samordnaren,vilket var bra...

Ett beslut måste fattas... SNART!!

Ett jobbigt beslut kan man väl säga.. men jaa får se...!


Har haft ett par irriterande dagar..(kan man säga)

Vissa är ju bara för mkt... Tänk på vad du säger...

Blir galen..GAAH!! Jag orkar inte....!!:/

Även här måste ett beslut fattas från nåns sida....!

Nää som sagt tidigare.. så får man väl bara hoppas..

eller jaa jag vill ju inte hoppas för mkt ändå...

--Ad omnia paratus--


Evelinan<3 skulle ha me sig en kompis från dagis idag.. Bästa kompisen kan man väl säga.. Men Rebecka ville inte.. tror hon är rätt blyg för mig.. Hon blev alldeles tårögd o gråtfärdig.. ville hem till mamma sin hon!

Vilket var jättesynd då Evelina har sett fram emot detta hela veckan..

Evelina vart ju såklart ledsen då..

Men får väl se till att dom får träffas nåt i helgen då i stället!:))


Snart fredag... "då blire fredagsmyyys" :P haha..

Njaa får se va som händer... Kan bli utgång om ja får barnvakt..:)

Hoppas på en sväng imorrn.. ;))

Men inget klart.. inget bestämt..Slutar ju sent imorrn oxå...

Men om inte annat.. FREDAGSMYS,idol,vin.. hmmm de kan bli mkt gött...;)

Man måste få unna sig lite ibland:P


Nää, ska krypa ner o glo på tv ja...

Sen hoppas jag på sömn inatt.. vilket jag inte fick igår...

Kanske händer nåt, vem vet?!:P

HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards