Alla inlägg den 27 december 2009

Av Sarah - 27 december 2009 21:44

Sitter o kollar på Frank Dandy-underkläder..

asså helt vanliga hipsters i schyssta mönster..

hittade massa som de va rea på..vill verkligen beställa mig ett par st hipsters,

o en sport-bh som jag hittade..men just nu får de vänta..

ekonomin säger stopp till de:P


http://shop.frankdandy.com/


Jaa nu så sover äntligen trollet.. tog ett tag!

Ännika åkte för en stund sen oxå.. så nu blire soffläge..

bara mysa på framför tv'n me lite naturgodis:))


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 27 december 2009 20:28


Jag som skulle sova igår kväll tidigt..

fick besök.. trodde dom drev me mig när dom ringde,

o sa att dom skulle komma ut.. hux flux så stod dom utanför dörren..

o jag hade somnat under den tiden som var på väg.. men fick ej sova förrän senare då Evelina vaknade inatt oxå.. huua!


Vilken slö dag de ha vare...:)

Jag o Evelina klädde på oss o gick ut förut idag..

va i snöhögen härute o lekte lite men hon som inte har nå tålamod ibland,

blev så grinig när hon inte kom upp på snöhögen direkt... men tillslut så...

inte hela vägen upp men en bit iaf...

försökte göra av me lite energi så hon skulle somna i tid.. men ikke:P

Gick på affärn sen styrde vi skorna upp till Kicki,Matte o Liam..

Drack kaffe o surra lite crap o så,

Evelina tro ja lyckades käka upp en halv pepparkaksburk..

Gott me Pepparkakor...:)

Sen sa jag åt henne att hon skulle sova i sin egen säng..

fick svaret.."Inte Jag Iallafall.."

Haha både jag o Kicki skratta åt henne bara..

Hon sover ju där men lyckas alltid vakna på natten o ska sova me mig,

lite småtrångt genom att hon brer ut sig som bara den...xD!


Fick så snällt skjuts hem av Matte o sen dök Ännika upp..

Evelina fick genast en ny vän..:))

Just nu försöker jag bara få henne att sova men energin är på topp tyvärr..

men hoppas då att hon sover länge imorrn...

Fick även en ny plattång idag..

eller har två o välja mellan,

kan dock inte bestämma vilken jag vill ha här..:P


Ska se en film snart, eller de går 2 filmer på tv'n,

men kan inte bestämma vilken man ska se..

får se, kan bli nå helt annat oxå...:)


Sen dom som säger att dom ska hälsa på sen skiter i det..

Så gör man väl inte...;))

Taskigt tycker jag! Om du läser.. Känn dig träffad!:P

Du o din vän är inte snälla när ni gör så.. Hahaha!!

Nää Skoja bara...!;P


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards