Alla inlägg den 29 december 2009

Av Sarah - 29 december 2009 19:58

Få lite lugn o ro i kroppen...


Idag har de vare fint väder men MKT kallt,Brrr,

vi stannade inne på Fm sen for vi till Birsta me Kicki o Liam,

följde mest me som sällskap då jag inte skulle ha nå speciellt..

fixade bolaget iaf till nyår så drink-förrådet är påfyllt;)

Nu ska jag bara bestämma vad jag ska göra...:)

Har ju inte riktigt bestämt än vart de bär av...

Den Som Lever Får Se...:)


Försöker få min kära dotter att lägga sig men de vill sig inte alls..

upp o ner i sängen hela tiden.. mest för att retas tror ja..

hon är ju en retsticka i mellanåt...

o dom senaste dagarna har vare mindre trevliga..till o från iaf!:P

idag har vare en av dom bättre faktiskt...:))

Imorrn blire en promenad ute så vi gör av me lite mer energi..

..överskottsenergi verkar de finnas gott om hos Lillfröken iaf..:P

Speciellt nu när hon har lov o är hemma från dagis...!

   

Mammas LillHjärta! <3


Nää nu ska jag glo på tv'n lite o ta de soft..:)

Försöka få dottern att sova vore en idé oxå..:)


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards