Alla inlägg den 26 december 2009

Av Sarah - 26 december 2009 20:21

...riktigt trött tjej idag....

klev upp tidigt o for mot stan,

mötte upp annika på bussen sen flumma vi mest runt..

hittade lite fynd iaf...

en tröja från Gina, som jag har tittat på väldigt länge nu..

sen blev de inte så mkt mer än en värmeskyddande spray o knästrumpor:)


For hem o så kom pappi o hämta upp mig o så for vi upp till Mammi,

o hälsa på o hämtade Eve som fick lite mer julklappar idag:)

Hårt nöjd tjej!:) Hon sover nu..

o jag funderar starkt på att lägga mig o sova ja me!


De är CRAP-väder ute nu oxå... Snöstorm känns de som...

men de snöar o blåser på som faaaeen...uscha...!

Hoppas på mindre snöande o mindre blåsande imorrn!!


Nää nu skiter ja i de här...


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 26 december 2009 02:20

Haft en såå härlig kväll.. o LUGN ha den vare..:)

Jag o Ännika softade på bara vi,lyssna på skön musik o surra skit..

o jag mena de va verkligen länge sen vi hade en sån här kväll..

Kanske så att man kan säga att de va lite NOSTALGI över de hela...;) MysPys!

Kunde ha gått ut på krogen ikväll men valde o stanna hemma...

..o tänk vilken tur..slipper vakna me världens huvudvärk oxå..

Sparar mig nog till Nyår nu..:)


.. BTW, Va händer på nyår?!:))


Imorrn ska jag åka in på stan en sväng på morgonen innan lillfisen kommer hem..

Pappi o småbröderna  skulle visst komma o hälsa på imorrn ...

Me lite julklappar o så:)) Sen ska vi till kyrkan imorrn oxå..

Mest för att Evelina verkar vara så facinerad av kyrkor,

sen vi var på lilla Julias dop har de vare så, så fort hon ser en kyrka så säger hon:

"Mamma,Mamma..Titta kyrkan../ Wow, Fin va?!" 

 Med jordens flin o småskrattandes,

sen ska min morbror o hans fru sjunga me Gospelkören där oxå..

Jag är verkligen inte den som går i kyrkan, men de blir för lillfisen vill så gärna

o för släktingarna:)


Blåser som faaen ute nu.. Brrr! Låter mkt utifrån, Hoppas de går över inatt!:)

Nu ska jag krypa ner i försöka få några timmars sömn innan man ska kliva upp igen:)


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards