Alla inlägg den 4 december 2009

Av Sarah - 4 december 2009 20:16

..Idag har jag planerat min Ma-uppgift som ska utföras på måndag på Vfu'n..

Hoppas de går vägen!:) Meen varför skulle de inte?!:P

Jag hoppas då iaf inte på snöstorm nu:P

För då tror ja nog inte de skulle gå nå vidare,

när vi ska ha aktiviteterna utomhus....!

Ska bli rätt roligt... hör o häpna tycker de e skoj me matte ju!:P

lite mer än en vecka kvar på vfu'n nu.. känns bra o ha vare ute o "jobbat" lite..

meen kommer bli tråkigare när de e slut på de roliga..:P


Haha..

Vaknade inatt i ett ryck av att telen ringde..

o när jag svara så läggs de på?!

Nån som inte hade koll på klockan sen visade de sig.. haha;)

Ingen fara på taket...:)

Iaf...





Lillfrun somnade tooktidigt.. kommer nogfår kliva upp tidigt imorrn..:/

Aaja.. så kan de va.. efter en lång vecka på dagis..

o kom hem idag efter låång dag så brukar de somnas tidigt på fredagar:)

ååh, fick då fredagsmysa själv ikväll då me andra ord...

med IDOL,godis o grejer (blir nog en film sen oxå kanske)..

OCH VINET, de spar jag nog till imorrn!:))


-Älskar de mina- <3 <3 <3


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 4 december 2009 19:01



-------------------------------------------------------------------------------------------

Idag går mina tankar till Nathalie... Grattis Nattis..

Hon skulle ha fyllt 23 idag egentligen..;(

Nu ikväll delas Stipendiet ut från Nathalies Minnefond...

Sista året nu.. Hade såå gärna varit där..

Men eftersom min lilltjej slog igen sina blå alldeles för tidigt,

så blev de inte så... Finns där i mina tankar..

  Finaste Nathalie!!

Saknaden är grymt stor...;(




Älskad-Saknad...



Ovido - Quiz & Flashcards