Alla inlägg den 28 december 2009

Av Sarah - 28 december 2009 21:03


Min trollunge har verklingen gått på mina nerver idag...;(

Hon är en sån retsticka..undrar om hon brås på sin Lillmorbror Sebbe?!:P

Nää har haft väldiga o vilda diskussioner idag, då skickade mamman en sms till mormorn o frågade om Lilltrollet fick vara me henne en stund idag..

..o de fick hon, så mamman fick lite egentid..Kände att de behövdes,

kände mig så trasig o knäckt ett tag här o bara mådde crap..

Älskar min tös över allt annat<3 men hon har ju kommit i nån,  

inte så kul o ibland inte så trevlig, period nu..

som gör att dom få små stunder man har i egentid är guld värda!

så var verkligen skönt att komma hemifrån ett tag...!

   

MIN ÄLSKADE TROLLUNGE!! <3 <3 <3



Åkte ut på birsta me Mickan o Micke, hittade ett par leggins på veromoda..

riktigt fina va dom:P har ju tyvärr ingen kamera som fungerar..

så blir ingen bild på dom idag iaf:) Hittade egentligen massa saker..

men som sagt så säger ekonomin ifrån..:)

Va ju kul o komma ut iaf o titta lite...

Kom hem för en stund sen..Som sagt så var verkligen skönt me lite egentid idag..

på torsdag ska ju LillHjärta sova hos mormorn..

så då blir de mer egentid, sen är de ju nyår då oxå,kan bli lite partaj då;)

Frågan är vart?:P Den som lever får se..


Lilltrollet somna nästan på en gång efter mormorn åkt..

så nu blire soffläge o tv bara! Sen försöka göra tidig kväll..!


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards