Alla inlägg den 20 december 2009

Av Sarah - 20 december 2009 18:38



Hemkommen från Maijsan o Lilla Lykke för ett tag sen..

Helene o Leonora va oxå där o Michaelan oxå...:)

Glöggmys, me pepparkakor då såklart :))

Kul o träffas allihopa sådär!:)

Köpte en Björn Borg väska av Maijsan oxå..Kommer mkt väl till hands..:)

Tack för idag Maijsan, de gör vi om!:))



kommer lite blandade pics nu:)

 

Lilla Lykke,Soetnos!:))


   

Evelina o Leonora:)


Lykke o Mickolinas lilla Chanel:)


 

Evelina,Leonora,Chanel, Maria o Lilla Lykke


 

Evelinan<3, o hennes hårding-sida!



 

Evelina före o efter lucia på dagis!




Medan jag höll på me de här, tvärslockna lillfisen på soffan,

o nu så orkar jag inte leta fram mer bilder o ladda upp..

..så gör de en annan dag!:)

Nu ska jag lägga Lillfisen min i sängen<3


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 20 december 2009 11:07


...blev de igår.. blev alldeles för slö..:P

ska iväg till Maijsan o Lykke sen o träffa tjejorna..o fika:)

Glögg o pepparkakor, Mumma:)

Ska slänga min dotter i duschen nu så vi blir klar i tid:)


uppdaterar sen o förhoppningsvis me lite bilder oxå:))


HEJ-SVEJS!


Ovido - Quiz & Flashcards