Alla inlägg den 7 december 2009

Av Sarah - 7 december 2009 21:01


vattkoppor... kan de vara nå annat?!Njae de tro ja inte...

Ringde iaf vårdcentralen idag så hon fick lite medicin..

så de ska väl bli bättre i kliandet nu!


Så va ska vi hitta på i veckan då då..

inge jobbande för mig o inge dagis för lillfrun såklart..

ska vi åka o hälsa på i hudik kanske..

fast vi får väl hålla oss borta från Lilla Julia då..:)

men kan ju hälsa på resten iaf:)


Gjorde iaf Ma-uppgiften idag så jag hade den gjord..

Lillhjärta va hos mormorn på förmiddagen så jag fick de klart:)

De gick bra, men några har ju mer intresse för Matte än andra..

o de kommer man nog inte undan.. de e ju så..:)


Ska ta o knäppa lite kort imorn innan va drar mot hudik..:)

kanske hinner slänga upp lite bilder imorrn!:)


Ajja nu ska jag invänta paradise hotel sen blire till o sova hoppas jag..


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards