Alla inlägg den 9 december 2009

Av Sarah - 9 december 2009 19:35


Jaha.. Still in HUDIK!:P


Har knäppt lite kort idag,

men hittar faaen inte sladden så inga idag heller...

Måste fråga Pappa när han kommer hem igen..Svetsutb. va de..

..som går på kvällstid även?! Ajja de funkar säkert..:)


Idag har vi inte gjort många knop..:P

Har tvättat iaf o de behövdes ju så..!

Sen har de mest blive ingenting.. känner mig matt o  orkeslös..

Har inge lust alls till nåt..Försöker så gott de går iaf...:)


De där Julbordet?! JAG VISSTE DET!!

Blir inget... Nån som var tvungen att jobba...=/(Som vanligt)

Vet inte om jag har nå mer o säga om de här längre...

Eller rättare sagt..vet inte om jag ORKAR ödlsa mer tid...

 

Evelinan sover hon.. Min LillPrick..<3  

så ska nog lägga mig på soffan o ta de jääävligt lugnt!:))

 

 HEJ-SVEJS!

 

Av Sarah - 9 december 2009 19:33




Tycker oxå att Erik är FöörJäävla bra..

Blir svårt att rösta på fredag..tycker om båda så får se..



CALLE VS. ERIK!!

Ovido - Quiz & Flashcards