Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sarah - 21 december 2009 21:42


Idag har jag o Lillfrun haft en slappardag,

snöade mestadels hela förmiddagen, så vi stannade inne,

o heelt sjukt mkt snö de har kommit..:)

Vill bara ut o åka skoter nu, faan va najs!


Åkte iaf upp till mamma/mormor idag på middag..Våfflor:)

Försökte mig på en barnfri kväll, men de gick ikke...:P

Hon hade lite ärenden att göra imorrn så..

kan ju bli att hon får sova där imorrn kväll:)


På onsdag ska de inhandlas sista julklapparna..

Åker nog in mot stan tidigt på Ons morgon så de blir klart så fort som möjligt!

Jaa får se..:P


Evelinan sover sen typ 2 timmar tillbaka..

Önskar jag kunde sova som henne..:)

Tycker jag inte fått nån riktig sömn på 2 dygn..eller nåt...

så fort jag somnat så har jag vaknat igen.. 

Ska bädda ner mig nu o se lite på tv o hoppas på lite sömn!


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards