Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Sarah - 3 januari 2010 20:22

..gick det att lägga dottern... nästan chockad..:P Haha!

Nu bara hoppas på att de går lika smärtfritt att kliva upp imorrn...:P


Btw, har försökt få lillfrun att sluta me Nappen idag oxå, har gått sådär,

mkt skrik,grin o gnäll...meen hon har varit utan hela dan o sen lovade jag tidigt idag att hon skulle få den till bolibompa.. o de kom hon ihåg oxå..

haha,första hon sa när bolibompa började;

"Nu börjar bolibompa, kan jag få tutten nu?!"  o lät hårt nöjd.

 

Haha SÖTNÖTEN MIN!! <3 Älskar <3

Av Sarah - 3 januari 2010 19:50


Idag tog vi en promenad bort till Syrran o Patrick, Mamma/mormorn va där oxå..

Drack kaffe o surra bara.. tiden bara flög iväg..

Drog oss hemöver o gjorde pancakes, Sen har vi bara slappat..:P


Evelinan har oxå prövat sina skidor idag, för första gången stod hon på skidor,

Tog lite tid att ta sig fram men hon ramlade inte iaf..

Låt oss bara säga övning ger färdighet...;)

Är dock lite sur över att min kamera har dött o Lillsyrran har tagit hem sin,

Annars hade jag haft världens skönaste bild:P


Nää nu ska lillhjärta sova...

...som ska på dagis en sväng imorrn efter ledigheten:)

Men hur mkt jag än försöker kommer hon nog inte somna än...

hon ligger nu iaf, blir väl till o läsa en godnattsaga nu o hålla tummarna!:P


HEJ-SVEJS!


Ovido - Quiz & Flashcards