Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Sarah - 13 januari 2010 23:15

..Vad är de?!

Har sovit grymt lite senaste veckorna.. fattar inte hur jag orkar??

Visa dagar är man ju heeelt ur banan... usch.. måste göra nåt åt detta!


BTW...

Kände att de blev lite mkt klipp nu haha..

men killen är föör skön asså..haha!:P


Idag har jag vare helt sysslolös.. försökt plugga lite o så..

men trött o jävlig så blev de inte så mkt som jag trodde..:P


Evelinan skulle följa me en kompis hem efter dagis, som sen fick sova där..

så jag sprang bort till Veronica o droppa av lite kläder till evelinan o så..

o blev kvar där, efter SJUKT mkt kaffe o skitsnack o annat,

så kom jag hem bara för en stund sen... nu ska jag väl försöka sova då..

jaa vi får se hur de går.. lär väl inte bli så mkt sömn kan jag tro haha!


nää lägger mig o glor på web-tv'n lite!


HEJ-SVEJS!!

Av Sarah - 13 januari 2010 23:12

HAHA ytterligare ett klipp me Paris a.k.a Daniel a.k.a "paow's stalker"

som jag hittade på mickans blogg www.mikaelan.bloggagratis.se


Vilken jäkla skön kille hahaha...



HAHA..:)

Av Sarah - 13 januari 2010 17:27

Hittade ett till klipp me "Paow's Stalker"

Haha..



Han verkar ju djupt upprörd... !!

Spel eller inte?!


chris crocker, alltså han britneykillen
Ovido - Quiz & Flashcards