Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Sarah - 20 januari 2010 21:00


Hann med en hel del idag...

lämnade Evelina på dagis sen drog jag till stan då som sagt..

Lunch o lite shopping blev de oxå såklart..

2 tröjor o en mössa från Gina Tricot o lite tröjor till lillfis oxå..


Åkte hem o hämtade lillfis o så blev de middag innan vi åkte till kvissle ,

på apoteket o köpte ögonlappar till henne...

o så blev de ljusparty på samma gång då mamma skulle på de, då följde vi me,

då vi ändå åkte me henne till apoteket.. skulle egentligen inte köpa nå,

men blev Aroma Melts till mina aromabrännare eller vad de heter.. :P

Vi tackade för oss o åkte hem.. har försökt fått liten att sova, men ikke..

hon ligger iaf o jag hoppas hon somnar snart..

o nu har filmen, Dukes of Hazzard: The beginning,

som jag ska se börjat så ska väl avsluta detta!


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 20 januari 2010 10:35


Snabbt inlägg:)

Låter som de börjar bli nåt de här.. hahah!


Nää ska åka in till stan o luncha me Elaine;) <3

Länge sen jag träffa henne nu.. var läge för en lunch tyckte jag!:)

Ska se om jag hittar lite kläder åt lilltösen min samtidigt..

o kanske de blir nå litet till mig oxå..hehe;)


Nää göra sista rycket.. snart ut till bussen!

Oj Oj..Bråttom nu!:)


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards