Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Sarah - 27 januari 2010 21:23


Blev inte så mkt gjort hemma idag..Nya tag imorrn!;)

Trots snökaos så styrde jag skorna mot stan me Jen,

Vi satt oss på barista o fika, satt väl där 3 timmar eller så..:)

De e sjukt mysig på detta ställe, Me Like That Place...:)

Jag tog o fixa skjuts hem me Veronica då hon slutade jobbet..

Tog sin tid att komma från stan i detta väder..huua..

Hon skjutsade upp mig på dagis o där körde vi fast?!

Ingen jääkla plogbil som hade vare där inte...

jaa vi kom loss till slut sen drog vi oss hemåt..


Skulle ju bli tacopaj här,

o Mamman/mormorn o Lillasis/LillMoster skulle bli bjudna,

men dom tog sig inte ut på vägen, ingen jäkla plogbil där heller..

men de är som vanligt där de.. Fyy faan för den där vägen!!=/

Hoppas de slutar snöa till imorrn!!

Min baktanke...?? Blev absolut inte som jag tänkt...

Men men de går fler tåg..haha!!:)


Nu har jag försökt fått Fisgrodan att sova sen kl åtta typ,

hon ska inte sova hon.. Hon ligger iaf i soffan nu o jag hoppas hon somnar snart.

Blir en jobbig morgon för henne imorrn tro ja..!

Men snöar de som de gjorde idag så får hon nog stanna hemma...

men förhoppningsvis så slutar de snöa!


Nog skitsnackat:)

Ska kolla om de finns nå på tv'n annars blire film!


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 27 januari 2010 09:52

..lovas de visst..USCH!!


Skippade promenaden idag oxå, toksnöar ju..

Faan va less jag blir, behöver inge mer snö ju!!

att de inte bara kan bli lite varmare ute nån gång..

denna månad har gått fruktansvärt sakta.. usch..


Ska försöka ta mig till stan idag en snabbis,

om man orkar.. har en del o göra hemma oxå..

men tar de nog senare, blir ju trots allt bara en snabbis;)


Nää ska se om man får nå sällis..

Om de nån som är ledig!:)


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards