Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Sarah - 14 januari 2010 17:10


Undrar bara hur svårt de kan vara?!

Åååhh..snark!!



Idag har jag inte gjort många knop...

Men har dock vare pigg trots några få timmars sömn..

Hämtade Evelinan <3, tidigt på dagis idag..

Imorrn får bli en ledig dag för henne tro ja bestämt!

Hoppas på lite mildare ute imorrn än idag.. Brrr så kallt de va!

Solen va framme o fint va de meen rätt många minusgrader,

va väl runt 21- eller nå sånt... USCH!!


Ska göra lite ärenden imorrn oxå.. eller ja fixa lite grejer!

Nu ska jag mysa me Lillfrun innan hon somnar,

hon har vare på väg flera ggr nu.. !


HEJ-SVEJS


Av Sarah - 14 januari 2010 10:14

Så mkt för den sömnen.. somnade nån gång runt fyra,

vaknade en timme senare för toabesök,sen tog de åter en timme att somna om,

vaknade för en kvart sen så 4 timmar sammanhängade sömn iaf..

plus en timme då så 5 iaf...

vaknade ändå pigg..sjukt!!

Skickade iväg ett sms till Kickigumman,

men stackarn hade fått magsjuka...:(

Lider verkligen me henne huua;(


Har legat o drage mig en stund o

funderar på en stund till innan jag kliver upp..

Ska försöka ta mig ut idag i de fina vädret, solen lyser ju!

Hoppas bara inte de e superkallt ute!


nää, slänga på lite music o upp o hoppa!


HEJ-SVEJS


Ovido - Quiz & Flashcards