Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Sarah - 4 januari 2010 23:42



..beslut måste tas..som skulle ha gjorts föör läänge sen...!!


my choice, my decision.. på både gott o ont...!!


Hur ska detta sluta?!:P Äääh de funkar säkert...

nää nu ska jag Natta!


HEJ-SVEJS

Av Sarah - 4 januari 2010 20:38


Evelinan har vare på dagis idag, första gången sen ledigheten 18 dec, o de gick bra som vanligt, hon gillar ju stället så:)

Hade vare lite barn o så men hade gått bra.. blir en dag till för henne imorrn.. men medan fröken va på dagis försökte mamman på sig en kraftanstränging.. gick väl så där, började plocka o greja, satt mig o kolla mailen o så sen fick jag sån fruktansvärd huvudvärk,kändes som huvudet skulle spricka, o kände att jag var tvungen att lägga mig en stund, telen ringde ett par ggr men fick vila lite iaf..har haft huvudvärk till o från hela dan, försöker utan alvedon eftersom dom är slut men måste nog inhandla mer...usck o fy för huvudvärk, finns såklart värre saker,men eftersom de är huvudvärk jag mest råkar ut för så USCH..!


Fick besök från gävle idag på e.m/kvällen,Elin kom o hälsa på..:D:D

va hårt länge sen jag träffade henne nu.. så de var mkt trevligt o kul!:D

Evelinan blev jätteglad hon oxå, väntade mig lite avvaktande från henne genom att dom inte träffats på typ 8 mån eller så... men hur happy som helst:D


Evelinan sover sen en stund tillbaka, hon somnade en aning sent, så jag hoppas hon inte blir grinig imorrn bitti när hon ska upp tidigt o sen på dagis...:)

Ska försöka mig på lite ärenden imorrn oxå...:)

Nää,Tv'n nu ett tag, är ju DUBBEL avsnitt på paradise hotel kl 22..

som jag väntat på de här efter uppehållet som nån dåre föreslog:P


HEJ-SVEJS

Ovido - Quiz & Flashcards