Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Sarah - 11 januari 2010 18:23

Nya tag o nya möjliheter!!


Dagen började ju bra..Sov över först, gick till dagis efter mkt om o men..

Evelinan ville inte gå...men de fick hon göra ändå..

Gick hem o kolla runt lite...

Åkte vidare till Mickan o sen vidare till Fresks...

Käkade lunch sen åkte vi ut o kolla upp lite andra möjligheter...

Ringde ett telefon samtal o kollade upp lite där..

Håller tummarna för detta nu..!!


Kom lite sent till dagis.. o Evelinan började bråka direkt..

Hon skulle absolut inte GÅ hem.. asså dagis ligger inte alls långt bort..

5 min,max 10 om de går sakta..

Men eftersom jag har en laat liten knodd,

o bortskämd med både vagn o pulka så är de ju sååå jobbigt...

..tycker hon.. men mest spel tro ja!

Måste ta itu me detta.. orkar inte..

De tar på krafterna att bli ovänner me sin LillGroda,

det är inge kul alls..:(

         

*Älskar Min LillGroda* <3


Imorrn ska jag kolla vidare på mina möjligheter...

Nu ska jag mysa med Lillgrodan... innan hon ska sova.:)


PARADISE HOTEL ikväll kl 22 oxå.. Jag Längtar!!:D


HEJ-SVEJS

Ovido - Quiz & Flashcards