Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Sarah - 10 januari 2010 20:12


.....Jaag Orkar Bara Inte...! Usch...=/


Har ingen lust,ingen ork...

Har nästintill gett upp hoppet.. orkar inte bry mig längre..!

U know where to find me...!!


Annars "fint", känner mig sjuk o jävlig,

nåt som kryper upp i kroppen som jag trodde försvunnit...:/

Uschaa BLÄÄÄ!!


Här var de negativt i stort sett idag...


annars då,allt utöver detta negativa så har de vare en bra helg..

lugn i fridfull o har kommit fram till mkt..vilket är bra!

Om bara papperen kunde dyka ner i brevlådan nån gång!!

Jag bara väntar...


Fick en välbehövlig ledig kväll igår, EGENTID!!;)

Lillfrun fick sova hos mormor, så jag spenderade min kväll i soffan,

KickiGumman kom hit, vi surra o tog de lugnt..

MKT TREVLIG KVÄLL o självklart ROLIG o MKT annat..;)

Det gör vi om!:D


Syster o Patrick hämta upp mig förut o vi åkte upp till Mamman/mormorn o Min Lillfiis:) Stannade där ett tag sen åkte vi hem jag o min lillfis...

Lill-Älsklingen ligger o sover sött efter mkt om o men...

Min stor tjej, fyller 4 om ca en månad oxå... tiden går så fort...!

*Älskar min töös*:D


Nää nu ska jag ta mig en alvedon,göra lite te o sen " I en annan del av köping"

o självklart sen Johan Falk-GSI,

har redan sett alla dom filmerna men dom e såå bra så,

varför inte igen när dom ändå går på tv4:))


HEJ-SVEJS!


Ovido - Quiz & Flashcards