Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Sarah - 8 januari 2010 21:25

...är jag idag, har haft en fruktansvärd huvudvärk idag oxå,

men fick alvedon idag av min Mor så nu ska man väl kunna va människa igen.


Vilket fredagsnöje.. Let's Dance som går på tv o jag har såå tråkigt...

(Tur att de e mkt nöje på let's dance iaf..hahaha)

..försöker göra det bästa av situationen iaf..

..har haft en bra kväll mkt myys me lillfrun.. de gillas starkt..:D

De e SVIN KALLT ute oxå.. det blir mildare imorrn tro ja..

..hoppas de så vi kan ta en sväng me pulkan eller att lillfrun får åka lite skidor:)

Ska försöka få en stund för mig själv på kvällskvisten oxå..

om min käära mor går me på de vill säga;)


Lillfrun är super nöjd me sin frisyr o säger glatt att hon

"ser ut som sin moster Tanja i håret",

meen riktigt så är de inte, lillfrun har lite längre än mostern..:)

Lillfröken somna precis bredvid mig oxå..

..så ska ta o lyfta in henne i sängen..

sen ska jag bara vara...en stund innan natta:)


HEJ-SVEJS.

Ovido - Quiz & Flashcards