Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Sarah - 26 januari 2010 23:06


Tröttsam dag idag,

blev ingen promenad då jag inte kände mig nå vidare bra..

Får se hur de känns imorrn.

Sen när jag hämtade Fisgroda på dagis så tog vi me oss Rebecka hem oxå,

Stekte pannkaka o ungarna lekte o skötte sitt..:))


Tar mig nog en sväng till stan imorrn o fixar lite:)

Men imorrn ska de oxå fixas o trixas hemma,

bära grejer ner i förrådet o ta tag i garderoberna o Fisgrodans rum..!

Vi får se vad som hinns me...:)


Ska även göra Tacopaj imorrn mumma...:)

(Försökt hitta en recept o visst de finns huuur många som helst..

Men Kickigumman gör ju en suverän tacopaj så frågade henne lite enklet:))

Tack för receptet..:P)

Passar på att bjuda mormorn på middag oxå..

Kanske finns en baktanke me de..haha vem vet?!;)


Nu ska jag bädda ner mig o hoppas på sömn!


HEJ-SVEJS!


Av Sarah - 26 januari 2010 00:18


..Soffa till salu!!


Har såå sjukt ont i magen..typ kramper...=/

Vilken härlig eftermiddag o kväll..

började me febern,började kännas bättre me den ett tag,

men kom samma frossa och eller kallsvettningar..

nu senaste timmen har jag haft jaa som sagt, typ kramper i magen...=/


Ska krypa till sängen slå på webtv'n o hoppas på sömn...

bläää detta e inge kul, hoppas på att man mår bättre imorrn..

promenad på morgon om man inte mår crap vill säga..

Men får väl se...!

Ska iaf försöka sälja min soffa lite snabbt, om nån vill ha den...??

Bara att höra av sig :)

Har hittat en jättefin som skulle passa här.. Jag vill ha den!!!

Jag hoppas jag får min nuvarande såld..

o att den andra finns kvar, har ej fått svar därifrån än!

Håller tummarna!!


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards