Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Drinks../Vattkoppor?!

Av Sarah - 6 december 2009 16:46


Igår började dagen me några få suspekta prickar på lillhjärtats panna,

hon var ju pigg som en lärka o tänkte inte mer på de..

Senare åkte hon till mormorn då en mamma skulle iväg på förferre...:)

Helene kom o hämta mig o så åkte vi till Mickan(TACK FÖR JACKAN,Helene:))..

vidare därifrån drog vi oss till Korsta på fördrink:))


Sen drog Jag,Mickan,Helen o Mattsson me en taxi ner på stan o inväntade de resterande från förfesten, inne på memento såklart;))

Träffade massa skönt folk.. ÄVEN Herr o Fru Norén,

dom hade vare på julbord o avslutade kvällen på memento...:)

Drog senare upp på Aveny... Där vi dansade ass:et av oss.. hahaha!!

M,m o m.m haha kan ju inte skriva hela kvällen heller:P

HELT SJUKT ROLIG KVÄLL!!! Tack tjejor:)


Tillbaka på hemmplan då..

När Lillhjärtat kom hem så hade hon ännu mer prickar..

o de är väl troligtvis vattkoppor då...

Hon har klia sig hela natten o några prickar är väl typ vattenfyllda...

de e ju alldeles i början,o har egentligen ingen aning

om hur vattkoppor är då jag inte har haft de själv..

men har vare uppe i barn som har haft de o ändå inte fått det..

är nog immun;) O eftersom de går vattkoppor där ja är på vfu så är de väl troligt att jag gått o burit på smittan ett tag o de gick vidare till Lillfrun nu då..

men Allmäntillståndet är de då inget fel på..

ingen feber o inge trött.. snarare tok pigg o jätteglad...

Hon har en kompis här nu.. o de e full fart på dom...

Blir ju inge dagis nu på ett tag för lillan...

vilket kommer vara jäättetråkigt för henne,

då hon verkligen älskar o vara där me alla kompisarna!


Nää ska plocka lite sen blire nog en pizza till middag,

när jag kan äta. känner ingen hunger alls nu o då inte ätit på hela dan..

snarare en mättnadskänsla trots ingen mat i magen?!

Är väl de alkoholhaltiga dryckerna som intogs gårdagskvällen:P


HEJ-SVEJS!

 
 
Helene

Helene

6 december 2009 18:42

Det var så lite så. :-)

Bra ändå att hon har fått dom nu, så är det överstökat.
Om det kliar jättemycke så kan du prata med vct om en medicin som är jättebra. Leonora fick den och då kliade det inge mer.

http://systersynd.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards