Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Lugn o Fin;)

Av Sarah - 26 december 2009 02:20

Haft en såå härlig kväll.. o LUGN ha den vare..:)

Jag o Ännika softade på bara vi,lyssna på skön musik o surra skit..

o jag mena de va verkligen länge sen vi hade en sån här kväll..

Kanske så att man kan säga att de va lite NOSTALGI över de hela...;) MysPys!

Kunde ha gått ut på krogen ikväll men valde o stanna hemma...

..o tänk vilken tur..slipper vakna me världens huvudvärk oxå..

Sparar mig nog till Nyår nu..:)


.. BTW, Va händer på nyår?!:))


Imorrn ska jag åka in på stan en sväng på morgonen innan lillfisen kommer hem..

Pappi o småbröderna  skulle visst komma o hälsa på imorrn ...

Me lite julklappar o så:)) Sen ska vi till kyrkan imorrn oxå..

Mest för att Evelina verkar vara så facinerad av kyrkor,

sen vi var på lilla Julias dop har de vare så, så fort hon ser en kyrka så säger hon:

"Mamma,Mamma..Titta kyrkan../ Wow, Fin va?!" 

 Med jordens flin o småskrattandes,

sen ska min morbror o hans fru sjunga me Gospelkören där oxå..

Jag är verkligen inte den som går i kyrkan, men de blir för lillfisen vill så gärna

o för släktingarna:)


Blåser som faaen ute nu.. Brrr! Låter mkt utifrån, Hoppas de går över inatt!:)

Nu ska jag krypa ner i försöka få några timmars sömn innan man ska kliva upp igen:)


HEJ-SVEJS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards