Alla inlägg under december 2009

Av Sarah - 20 december 2009 11:07


...blev de igår.. blev alldeles för slö..:P

ska iväg till Maijsan o Lykke sen o träffa tjejorna..o fika:)

Glögg o pepparkakor, Mumma:)

Ska slänga min dotter i duschen nu så vi blir klar i tid:)


uppdaterar sen o förhoppningsvis me lite bilder oxå:))


HEJ-SVEJS!


Av Sarah - 19 december 2009 14:52


Gick hur bra som helst me Lillfrun hos kompisen igår,

nu är dom båda hemma här o ha vare de sen 11 idag..:)

Snart ska Rebecka åka hem oxå..


Igår åkte jag upp till Kristin o Mattias o drack vin o glööögg..Mmmm..

Satt o surra o KORS I TAKET så bestämde sig en viss Herre ..

att komma ut till självaste NJURUNDA,

annars brukar de ju vara för långt bort..;P

Hade en supertrevlig kväll...:)

Men slutade bra ändå, vilket de brukar göra..;) haha..

Meen ja samma frågor som inte är besvarade än så får se...


Sen ska jag o lillfrun ha myspys kväll, kan bli en o annan onyttighet;)

Ska ladda upp lite bilder ikväll oxå så kan dyka upp en o annan bild:)


Jaa HEJ-SVEJS!



Av Sarah - 18 december 2009 17:47


Sista dagen på vfu'n avklarad!:)

Hade oxå kort dag så direkt for vi ut på birsta för att handla lite klappar,

fick dom flesta avbockade, har några få små kvar bara:)

Dom tar jag till veckan, Sista-minuten-Shopping som vanligt!:)


Evelinan mitt hjärat <3 följde me en kompis idag efter dagis,

skule ha nå myspys-kväll me kompisen sin,

sista dagen på dagis inför Jullov o skulle sova över där,

får se hur de går, än så länge går de bra.. :))

Första gången hon sover hos en kompis är de ju oxå:))


Ska ta o hoppa in i duschen, sen ta mig lite viin;)

Sen får vi se....


HEJ-SVEJS!


Av Sarah - 16 december 2009 19:47

Lång dag idag.. 9.30-18.00

Mormorn hämtade Lillfrun på dagis idag oxå..

o när jag kom hem så va de full fart här hemma,

vi tog o pyntade granen oxå..så nu är de gjort.. !

Jag är inte den som ska ha en perfekt julgran, så här fick lillfrun hänga upp de mesta, me lite hjälp då..tycker inte de ska behöva vara perfektion i de hela..

bara de finns en julgran som ser någolunda ut iaf...!:)

O julklapparna ligger under Mamman/Mormorns gran ändå,

då vi ska fira jul där iår, är ju vartannat år hemma i sundsvall me familjen här

o de andra är jag i Hudiksvall hos far min o familjen där...

så bryr mig inte såå mkt om min gran är snyggt pyntad eller inte:D

O evelina tycker de e kul att pynta den så hon får göra det:))


Har 2 dagar kvar på min VFU nu..

o fredag blir en tidig dag så då blire birsta o julklappsköp:)

Evelinan ska ju följa me en kompis hem efter dagis då oxå..

o sova över..får se hur de går!:))


Jaa nu ska jag bara ta de lugnt o kolla på tv'n...

sen sooova!!:))


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 15 december 2009 20:37

...just de ja!:)


Läste i tidningen idag att Calle ska släppa en skiva..

Med låtar från idol:) Släpps den 23 dec.

Eriks släpps ju den 21 så han får ju försprång..

o så är de ju andra låtar antar jag!:))



Jaa Lite onödigt vetande kanske..HAHA!

Diggar denna audition,..

för att inte tala om Calles version av Walking In Memphis!:)

HEJ-SVEJS

Av Sarah - 15 december 2009 18:12


Ååh, känner mig trött o frusen..

vill bara sova... Bara gäspar..o tandvärk idag oxå.. går me lite alvedon...:P

men får väl vänta till lillfrun somnar...

kanske vi ska lägga oss båda två när bolibompa är slut..;)

fast känner jag mig själv så lär jag inte somna i tid ändå...tyvärr!


Evelina hade ju iaf lucia igår.. va jättefint..

meen fick tyvärr inte så många bilder..

Men några iaf:) Lillasyster ska bara leta fram kabeln,

så jag kan föra av bilder o lägga upp lite..!


o tillbaka på vfu'n är man oxå. sista veckan som sagt..

va så kul o komma tillbaka efter en vecka borta, då lillan va sjuk..

O SNÖ har de kommit.. så härligt..äntligen!:)

Blir så pass ljusare ute nu oxå när de e vitt på backen..

Man blir ju piggare på de på dagarna oxå!

Har snöa typ hela tiden sen igår så nu blire pulka för lillan oxå..

hon e hårt nöjd över de!:))


Nää nu orkar jag ikke mer,

Ska mysa ner oss i soffan nu...Sen så...*SNARK*


HEJ-SVEJS!


Av Sarah - 13 december 2009 20:45

..In Sundsvall Again!:)

Hemma efter en vecka i hudik hos Pappa/Morfar o resten av släkten där!

Softarvecka verkligen.. :)

Hämtat lite julklappar o sådär oxå..:)


Jaa back home igen då..

När vi kom från tåget åkte vi till Sanna

o hämtade tomteklänningen som vi så snällt fick låna(TACK)!:))

Lillfrun ska ha Lucia på dagis imorrn så blir lite luciafirande,

innan man påbörjar sista veckan på Vfu'n...:)

skönt men ändå tråkigt.. :)


 

Evelina Tomteflickan i mormors knä för ca 2 år sen kanske:)

Om inte de va första Lucian hon hade.. alltså 3 år sen...

Ähh kom inte ihåg men de e en gammal bild iaf:))




 Hittade en bild i telen från veckan oxå...

 

Lillfrun,Mammas <3!


Nää ska ta o mysa ner oss i soffan o invänta john blund....



HEJ-SVEJS

Av Sarah - 11 december 2009 22:51

  

Ja då var de klart.. Erik är en grym sångare som sagt..

o de tyckte tydligen svenska folket oxå..:)

Congratz!

Hoppades faktiskt lite mer på Calle meen så blev inte fallet:)

Och om man ser de så här, 2:orna har de gått SUPERBRA för alla andra år..

Så CALLE väntar tålmodigt på din skiva;)  




Bjuder på en skön video jag hittade me Calle...;)

Grym va?!:P



Ovido - Quiz & Flashcards