Alla inlägg under januari 2010

Av Sarah - 24 januari 2010 19:54


Nästan nyss hemkommen...

En eftermiddag fylld av skratt,

trevligt sällis o barnen fick leka av sig lite..!:)

Gooood mat fick man oxå.. Mums!

Tackar så mkt:)


Ska se på lite på Babar nu me Lillfrun innan hon ska i säng..

Sen ska mamman titta på tv o förhoppningsvis få lite mer sömn än vanligt..

Ingen Garanti dock för de.. meen hoppas kan man ju:P


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 24 januari 2010 14:35

HAHA!!

Fan va kul jag hade igår..:)

Blev iaf så att jag o jen tog oss en lite förfest här hemma..

Styrde sedan skorna mot stan o Dallan...

Träffade folk o gamla vänner som man inte träffat på flera år..

Faan va kul..telefonboken fick lite nya nummer alltså... :)


När de började bli sen natt så bestämde vi oss för att gå o ta en nattmål..

Efter en hel del alkohol,en hel del telefonsamtal,

bestämde vi oss för att förflytta våra söta rumpor hem,

vi hoppade på bussen o efter en mkt rolig bussresa,

så kom vi hem o kröp ner i säng:)

Jag vaknade panikslagen kl 9 imorse o skrek på Jen att hon skulle iväg o jobba, men de hade hon koll på redan o hade bytt pass..


Så Idag Kan Jag Inte Annat Än Skratta o Le...:D


"Le o vinka,Grabbar, Le o vinka....":P


Det var väldigt LITE av mkt som hände igår..

Kan ju inte ta allt här JU..;)


Evelina är nu hemma o vi ska snart åka till Veronica o barnen..

Så Evelina får leka av sig lite me sin polare Rebecka...;)

Ska göra mig klar o byta byxor nu så vi kommer iväg nångång..:)


HEJ-SVEJS!


Av Sarah - 23 januari 2010 17:24

..erbjuder en del tro ja..;)


Evelinan har åkt till mormorn o jag sitter o lurar..;)

Överväger mina möjligheter..;)

WhatToDo?!:P


Nää slänger igång lite music o fixar o trixar lite!!:)

Ses i Dimman!:)


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 23 januari 2010 14:34


Kalas idag då som sagt..

Först kom Veronica o Rebecka hit ,

barnen lekte medan vi mammor prata lite skit..!:)


Sen runt 12 så åkte vi bort på kalaset hos Dante då

Utekalas då, dom hade gjort jättemysigt me Snö-labyrint o så..

även blev de skattletning.. o allt annat som hör till.. En bra dag..!

Nu sitter vi hemma o värmer oss o sen ska Lillfrun åka till Mormorn..:)

Sen får vi se vad Mamman hittar på ;)


Nää ska ta nåt o äta o in i duschen sen så!:)

Uppdaterar senare om jag har nå mer att skriva o om jag hinner, haha!!


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 23 januari 2010 00:08

Feeling...!



Borde sova.. Kan inte sova...

Just nu flänger så mkt tankar i huvudet så jag vet inte vad...=/

Känslan som jag trodde var borta kryper sakta tillbaka..

IGEN!! Jag orkar inte! Jag ignorerar det ett tag nu..;)

Tar det en annan dag, kanske de försvInner igen.. vem vet?!


Nää, krypa till kojs nu..O HOPPAS på sömn!!

Har ju en liten tjej som kommit in till min säng..

o tar rätt mkt plats:)

Meen finns de hjärterum finns det stjärterum..såklart <3


HEJ-SVEJS!!


Av Sarah - 22 januari 2010 15:41

..Igen..! Fan vad denna vecka har gått fort.. vart tiden tagit vägen vette faan!:)


Ledig dag blev de för Lillfrun idag..

Haft myspys mest hela dagen.. lite trots får man ju räkna me,

men mkt lite idag ändå trots allt.:)

Har tagit hand om lite städning idag.. disk o tvätt o så...

ska ta hallen o den stora garderoben ikväll,tänkte jag..

om jag orkar..hehe:) Måste rensa ur allt o sen så kanske jag kan få nån ordning:)

Sen ska jag ner med massa grejer i förrådet oxå...

meen de får bli nån annan dag :P ...

Fattar inte hur mkt grejer man kan ha.. huua!!:)


Ska väl iväg nu snart o köpa pesent..

hmm blev absolut inte som jag tänkt idag men men så kan de gå!


Ajja blir iaf FREDAGSMYYS för hela slanten idag!:)

Imorrn ska fröken på kalas sen, kanske hon ska få sova hos mormor..

om Mormorn går med på det vill säga...;)

Mamman behöver EGENTID IGEN!!;)

Vi får se!:)


oh den där sömnen inatt...

den blev kortvarig.. somnade väl runt 4 o fick kliva upp typ 8...

så 4 timmars sömn...huuua.. hoppas på mer sömn inatt!


HEJ-SVEJS

Av Sarah - 21 januari 2010 21:40

...Let me sleep...


Idag åkte jag till Mickan en sväng o bara va,

sen kom Emelie som jag inte sett på år o dar.. hårt länge  sen.. !!:)

Åkte sen vidare till dagis o till en liten som inte alls skulle gå hem..

utan bara skrek o bråka.. åh innan vi kom därifrån.vilken pärs!

Efter mkt prat så blev vi vänner igen iaf,

...fyy faaan för TROTS!!!


Haft en myspyskväll iaf..

så funderar på att låta henne va hemma imorrn,

o så ska vi åka o leta present till Dante,

som hon ska på kalas hos på lördag!

Så blir en Mamma-Dotter-dag imorrn.. o kanske Mormor!:)

Men imorrn är en annan dag så vi får se! :)



Sömnlösheten jag haft senaste tiden gör sig påmind..

är aptrött o vill inget annat än att sova..=/

Jag ligger nerbäddad så jag hoppas....!!

Men återigen som alla andra kvällar jag känt likadant,

har jag dock inte fått så mkt sömn jag hoppats på..

men jag lever på hoppet o hoppas på några fler timmars sömn!!

ÅÅH GÄÄSP!!


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 20 januari 2010 21:00


Hann med en hel del idag...

lämnade Evelina på dagis sen drog jag till stan då som sagt..

Lunch o lite shopping blev de oxå såklart..

2 tröjor o en mössa från Gina Tricot o lite tröjor till lillfis oxå..


Åkte hem o hämtade lillfis o så blev de middag innan vi åkte till kvissle ,

på apoteket o köpte ögonlappar till henne...

o så blev de ljusparty på samma gång då mamma skulle på de, då följde vi me,

då vi ändå åkte me henne till apoteket.. skulle egentligen inte köpa nå,

men blev Aroma Melts till mina aromabrännare eller vad de heter.. :P

Vi tackade för oss o åkte hem.. har försökt fått liten att sova, men ikke..

hon ligger iaf o jag hoppas hon somnar snart..

o nu har filmen, Dukes of Hazzard: The beginning,

som jag ska se börjat så ska väl avsluta detta!


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards