Alla inlägg under januari 2010

Av Sarah - 1 januari 2010 18:52

..i år....;)


Gott Nytt år då Allihopa!

Känner stor skillnad..haha nää inte just;)

Hade en supertrevlig kväll igår...

Började me Middag hemma hos Mickans Päron..

Ugnsstekt lax o pressad potatis o romsås,bjöds de på, såå jääkla gott!!:)

Åkte vidare till Tobbe o Elin o fira 12 slaget där..

sen vid halv ett åkte Mickan o Micke hem..

o Jag drog vidare till nästa fest hos Kicki o Matte..

Hade grymt roligt igår.. Hela kvällen va grym;)

Bilder finns på www.mikaelan.bloggagratis.se


Fick ett suspekt telefonsamtal 4 i morse när vi precis hade lagt oss...

o hade inga planer på att kliva upp ur sängen just för att nån ville att jag skulle komma dit.. Ikke;) Nää slog igen mina blå jag o sov som en stock,

Ca kl 14.30 idag kom Kicki upp o väckte mig..hehe ingen dålig sovmorgon inte..

Fick en chock när jag titta ut.. USCH O FY O BLÄÄ va mkt snö de hade kommit.

o de bara fortsätter snöa.. Vill inte ha mer snö,

Känner av termen insnöad då jag inte ser ut genom mina fönster..=/


Jag o Evelina ha precis tryckt pizza o myser framför tv,

tror hon vill att jag ska spela Hello Kitty-Memory me henne..

blir väl de då sen tänkte ja att vi skulle mysa ner oss i soffan o bara vara...

men de tycker väl förmodligen inte min lilltös, men får väl se!:)


GOD FORTSÄTTNING!!


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards