Alla inlägg under januari 2010

Av Sarah - 20 januari 2010 10:35


Snabbt inlägg:)

Låter som de börjar bli nåt de här.. hahah!


Nää ska åka in till stan o luncha me Elaine;) <3

Länge sen jag träffa henne nu.. var läge för en lunch tyckte jag!:)

Ska se om jag hittar lite kläder åt lilltösen min samtidigt..

o kanske de blir nå litet till mig oxå..hehe;)


Nää göra sista rycket.. snart ut till bussen!

Oj Oj..Bråttom nu!:)


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 19 januari 2010 18:00


Jaa idag va de Ögon som gällde för Lillfrun..

gick bra me både droppar o ögonundersökningen:)

Efter så åkte vi o leta skridskor till Henne då..

Tyckte då att fyndlagret va bäst iaf hon inte ens tycker om att åka..

så hittade ett par jättefina för 50 kr.. Som hittat!:)

Blev lunch sen åkte vi hem.. slog på en film åt lillan..


Tog sen o åkte bort till Mickan o hälsa på..

tog en promenad mot ica o så..

Sen försvann Evelinan o Mickan ner till Tvättstugan..

passade på att skriva en skvätt då:)

Nu Kom dom precis tillbaka så ska va social innan vi ska ta bussen hem!


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 18 januari 2010 14:26


Idag sov vi över lite men vi kom på dagis utan stress o allt gick smärtfritt;)

Gick hem o vänta på Mamman min, tog de lugnt o så..

Sen åkte vi o handla, köpte hårfärg o lite annat..


Gick till Mikaelan o tänkte färga håret.. men kom fram till rätt snabbt att jag måste ha en annan färg till utväxten först.. så får ordna de:)

Ska sova hos Mamman/mormorn idag, ska på ögon me lillfrun o hon ska droppas me pupillvidgande innan så de behövs lite hjälp me de..

uscha, de e verkligen inge roligt me ögondropparna..:/

o förhoppningsvis så har synen blive lite bättre nu oxå..

o de får vi ju se imorrn då:)

Sen ska jag ordna massa annat oxå..



Blir uppdatering imorrn!

Ska vara social me Mickan lite innan hemgång..


HEJ-SVEJS!


Av Sarah - 17 januari 2010 21:08



Blev middag hos mamman/mormorn idag..Gott va de:)

Imorrn ska de fixas o trixas, massa grejer att ordna...

Får se hur mkt jag hinner me...!


åh du, Förväntar mig inte ett dugg av dig..

Don't Worry Ffs..!!

När du bevisar motsatsen så KANSKE jag kan tro på dig!

Tänk efter innan du lovar nåt o Ta o bestäm dig nån gång!


Ajja Nu blire tv o sen sova.. ska upp imorrn bitti..!


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 17 januari 2010 13:06

...som man är... GAAAAH!!


Jag orkar inte bry mig längre...

Faan varför ska man vara så jävla BLÅÖGD!!

Återigen bröt du de du lovat..de är inte första gången detta händer..

Så varför var jag så jävla dum o tro på de nu?!

Nää tänker inte krusa nån!

Blir mest förbannad... meen jaa de går över..!

Gör nog bäst i att jag slutar försöka.. o slutar bry mig..

Sagt o gjort...!


Nää Nya dagar o Nya möjligheter...;)


Btw, måste skaffa mig en ny telefon..

min håller på att ge upp... Den fuckar hela tiden nu..

Den funkar ju så de är nog inge bråttom..ÄN!!

Usch Need a new one...!


Ska ta o göra ett ryck nu..Sen får vi se!


HEJ-SVEJS!




Av Sarah - 16 januari 2010 19:39

Cha Cha Allihopa!


SuperLugn dag idag..!

Softade hemma hela förmiddagen..

drog oss sen ut en sväng o upp till Kickigumman på kaffe,

snackade lite o så, fick tacopaj oxå..super gott! Tack!:)


Kom hem lagom till bolibompa...

o Evelinan myste ner sig framför tv'n,

medan jag tog hand om disken o diverse..

har lite annat kvar.. men tar de sen..;)


Jag o Fisaungen sitter o myser i soffan,

kände att jag behövde skriva lite.. så tog laptopen i knä..!:)

Har egentligen inte så mkt o skriva...

Smider mina planer jag bara o hoppas på de bästa!

O vi får väl se va som händer...

oh ja, Den som lever får se..;)

 

*Älskar* <3


Nää ska fortsätta mysa me FisaUngen,

o kanske poppa lite popcorn;)



HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 15 januari 2010 16:41


Relativt lugn dag idag, Evelinan fick vara hemma o de har vare toppen..

förutom att hon bet mig.. o de gjorde förjäävla ont..=/

Nää de gör hon nog inte om på ett tag hoppas jag... USCH!


Har städa lite idag o så..fast tog en paus efter jag flyttat soffan..

o har inte kommit igång ännu, tar nog resten imorrn!


Det är fredag, o samma fredagsnöje..tv o bara vara..

skulle ha velat se Snabba Cash som de är premiär på ikväll..

men eftersom de inte var planerat nåt o så...

så kan jag lika gärna skjuta på de...!


Har en mkt Goo lite ung dam nu som stör mig i skrivandet..;)

Så avslutar  jag o ser om jag orkar uppdatera me nåt senare!


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 14 januari 2010 17:10


Undrar bara hur svårt de kan vara?!

Åååhh..snark!!



Idag har jag inte gjort många knop...

Men har dock vare pigg trots några få timmars sömn..

Hämtade Evelinan <3, tidigt på dagis idag..

Imorrn får bli en ledig dag för henne tro ja bestämt!

Hoppas på lite mildare ute imorrn än idag.. Brrr så kallt de va!

Solen va framme o fint va de meen rätt många minusgrader,

va väl runt 21- eller nå sånt... USCH!!


Ska göra lite ärenden imorrn oxå.. eller ja fixa lite grejer!

Nu ska jag mysa me Lillfrun innan hon somnar,

hon har vare på väg flera ggr nu.. !


HEJ-SVEJS


Ovido - Quiz & Flashcards